Moduł reklamacji bazuje na funkcjonalności opisywanego na stronie modułu działań korygujących.
Potrzeba utworzenia modułu reklamacji zrodziła się z kilku powodów. Najważniejsze to:
- Pomimo tego, że Klienci często wystawiają reklamacje na swoich drukach lub portalach, nadal istnieje konieczność skoordynowania prac w organizacji tak, aby uzyskane rezultaty opisać na druku stosowanym u Klienta.
- Potrzeba zapewnienia odpowiednich czasów reakcji (dotrzymanie terminów dla poszczególnych faz rozwiązywania druku reklamacji).
- Brutalna prawda jest niestety taka, że w każdej firmie potrzebny jest równoległy system, w którym rejestrowane są wszystkie działania związane z reklamacją, a dopiero później firma decyduje, które z zapisów chce udostępnić swojemu Klientowi.
- Zgodnie z tym, co zostało napisane powyżej, moduł Reklamacji opiera się na module działań korygujących, a zatem możliwe jest wyświetlenie rejestru zawierającego obecny status każdej reklamacji, szybkie filtrowanie, na przykład po nazwie Klienta czy numerze reklamacji Klienta itp. Moduł przypomina pracownikom droga mailową o konieczności podjęcia działań w celu terminowego zakończenia procesu rozwiązywania problemu.
Jeżeli zainteresowały Cię nasze przemyślenia odnośnie opisywanego wyżej modułu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Zorganizujemy krótką nieodpłatną prezentację możliwości naszego systemu w Twojej firmie lub online.